1 maja 2009

Bruschetta


Wolny piątkowy poranek był idealnym momentem na zrobienie śniadania, które marzyło mi się od dawna. Śniadanie okazało się tak samo idealne. Świeży, orzeźwiający smak, będący mixem pomidorów, oliwek, cebuli i przypraw- strzał w dziesiątkę jak dla mnie. Przy okazji, jest to moja pierwsza propozycja na Majowe Sniadanie :)

  • 2 pomidory
  • 1/2 cebulki
  • ząbek czosnku
  • 6 zielonych oliwek
  • bazylia (najlepiej świeża, ja nie mam więc użyłam suszonej)
  • natka pietruszki
  • sól, świeżo mielony pieprz
  • 6 kromek chleba tostowego
Pomidory sparzyłam, obrałam ze skórki i pokroiłam w drobną kostkę. Wymieszałam z posiekaną cebulką, czosnkiem i oliwkami. Dodałam po trochu pietruszki i bazylii, doprawiłam solą i pieprzem (pieprzu sporo, soli troszeczkę- oliwki są słone). Całość wymieszałam i roztarłam delikatnie pałką do ucierania ciasta, żeby składniki ładnie się połączyły.
Tosty opiekłam w tosterze. Na gorące nakładałam pastę pomidorową. Proste, pyszne i nawet dosyć zdrowe śniadanko :)


Majowe sniadanie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...