24 maja 2009

Sandwiche z łososiem wędzonym i kremowym serkiem

Sandwiche z opiekacza jada chyba każdy:) Mnie zainteresował przepis znaleziony na stronie diety Soutch Beach- z diety co prawda nie korzystam, ale z przepisów jak najbardziej- na sandwiche z trochę innym farszem niż tradycyjny żółty ser. Ich delikatny, kremowy smak bardzo przypadł mi do gustu, chociaż inni narzekali na posmak ryby- także danie to polecam tylko tym co na rybę mają akurat smaka :)
Jest to moja kolejna propozycja na Majowe Śniadanie.



  • 8 kromek pieczywa pełnoziarnistego (ja wykorzystałam tostowe)
  • opakowanie łososia wędonego w plastrach
  • opakowanie białego serka kremowego bez dodatków (np. Turek lub Tosca)
  • kilka gałązek koperku
  • świeżo mielony pieprz

Kromki chleba smarujemy serkiem. Na 4 za nich kładziemy po kawałku łososia. Posypujemy posiekanym koperkiem i pieprzem (polecam dość obficie). Przykrywamy pozostałymi 4 kromkami, kładziemy do opiekacza do sandwichów i opiekamy przez 7-10 minut (dość długo jak na tosty, ale chodzi o to żeby łosoś ładnie się upiekl w środku- zresztą czas zależy też od tego jak dobrze grzeje nasz toster). Uwaga- zaraz po opieczeniu środek jest mocno gorący, można więc odłożyć na kilka minut do przestudzenia.

Majowe sniadanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...